Fantastiskt

Jag tror inte att på ett liv efter döden. Jag tror inte på spöken. Jag tror inte att det finns människor som kan få kontakt med andra och jag tror att det här med att man kan kontakta sin döda farfar är skit snack. Jag tror inte på att det finns en gud. Jag tror inte speciellt mycket. Men en sak jag tror på är att en del människor kan prata med djur. Titta på det här så förstår ni, jag får gåshud och jag tycker att det är helt otroligt.
http://www.youtube.com/watch?v=NA1i36Dd1qs&feature=player_embedded

Men ikväll ska jag inte vara så djup, jag ska vara djupare. Jag ska vara på den platsen där jag kommer åt mitt mest känslosamma jag. Där alkoholen tar mig och jag känner lyckan rusa i min kropp.


Vi ska fira den här snuffan och jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0