It must have been löve

"Asså shit! Du säger att jag är snygg vad är du då????"
"Inte snygg i alla fall..."
"Skit snygg* "
"Du* är skit snygg!"
"Neeej, du ääääär!!"
"Men sluta nu, om jag är snygg är du typ snyggast!"

Nej men asså jag gillare! Jag skriver också så till killar på facebook dagligen! Det skulle vara kul att ställa dom här två människorna mitt emot varndra och se hur mycket dom pratar då.. Nej asså, jag har inga fördomar eller så, vad tror ni om mig? Det är bara intressant liksom. Varför försöker man komma på ett sätt att rädda jorden när det redan är försent? Nej för fan..ge forskningen pengar till att forska om vad som finns i dom här järnorna istället.
Det är tisdag - jag är cp trött - jag skulle plugga massa idag men har bara sovit - allt får mig irriterad idag!


Kommentarer
Postat av: manda

JAg älskar när du skriver om mig;)

2011-04-05 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0