Lovisa är dagens skämt!

Jag kan ärligt säga att idag är det JAG som är dagens jävla fitt skämt! En vecka, vad är det med mig och den här "en vecka" perioden!? Det går en vecka innan det är något som går sönder, antingen är det något, eller så är det jag. Jag blir så förbannat trött! En vecka tog det, sen gick min nya kärlek sönder. En sprika uppe i hörnet. Fan! Telefonjävel, jag visste att jag inte borde ha en sån fon, men jag ville så gärna tro att jag kunde ta hand om den! Nej, skärmen är sprucken. Ett litet problem för världen, ett stort problem för en flicka som försöker hitta någon eller bara något som hon ska klara ta hand om utan att det går sönder! En liten del av hjärtat har lossnat igen..
Om du slutar prata om problemen så försvinner dom tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0