På g!

Vilken jävla fin dag det vart idag! Vaknade med världens baksmälla, men det är inget som lite alvedon och cola kan reda bot på! Satte mig ute i solen och åt en korv eller två sen tog jag min retro bil in till Erika där jag spenderade mesta dels av dagen med kladdkaka och cola. Lovely!
Imorgon hoppas jag att jag vaknar med en baksmälla igen, jag är på g ikväll känner jag. Outfiten är på plats och jag är för jävla het ikväll. Let's role this thing!


Och jag måste bara säga att jag är den lyckligaste i världen för att jag har fått just dom vännerna som jag har. Det är helt amazing hur fabulous dom är. Alla säger såklart så om sina vänner, men jag tror inte riktigt på det. Jag tror att jag är helt ensam om att ha just dom här tjejerna. Love u dudes!

Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2011-04-18 @ 07:23:10
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0