Born to be wild

Jahapp gårdagen igår var ganska mycket i perfektion kan man säga. Skönt folk, perfekt fylla, bra musik (som alltid när jag får bestämma), perfekt mycket folk och bara skönt drag liksom. Fan va skön jag va igår! Shiiiiiet!

Nu till något annat som faktiskt gör mig förbannad! Fan den här jävla facebook, ja jag vet nu tänker ni "men shiiiiiit orka lägga ner energin på deeeet! Åh åh åh jag pallar inte den här bruden, fan ska sluta läsa hennes blogg (men det vet jag att ni inte kan) har inte hon typ ett liv där hon kan tänka på andra saker?" Och jo visst har jag ett liv, ett jävligt bra sådant. Men tyvär irriterar människor mig och det är inte så att jag går runt och tänker på allt äckligt folk och alla äckliga saker dom gör. Men när jag ser nått blir jag irriterad för stunden sen går livet vidare i sin vanliga harmoni liksom.
Aja, nu kom vi bort från det som jag faktiskt skulle berätta om. Det är alla sjuka människor på facebook där dom tar bilder på sig själva, mest för att visa sina enorma tillgångar som bröst, rumpa, framstjärt och så vidare. Sen sitter dom här äckliga killarna och kommenterar "höhö gillar rattarna!" eller "sjysst hylla!" eller "fan den där röven vill jag kläma på för att sedan stoppa in min feta dase i så du kan bajsa på mig sen spyr jag på dig sen kissar vi på varandra och badar runt i en härlig soppa!!!!!" Okej det sista var lögn och ja, jag vet att det var överdrivet men jag blir så förbannad!
Nu menar inte jag att alla ska leva i celibat och skymma allt med polotröjor och mjukisbyxor. Självklart är dagen räddad om en kille kommer fram och säger att du ser jävligt fräsch ut eller att du är sjukt sexig. Men någon jävla måtta får det fan vara! (Och nej det är inte 96, 95or som jag menar utan allmänt för det är fan brudar som är äldre en tanten som sitter och skriver det här som visar sina jävla häng tuttar som hänger nere vid knäna och dinglar!)

Bakis ångest idag om ni förstår vad jag manar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0