Buffalo Blues

Lilllördag idag och jag kan inte säga annat än att jag gillar. Turen va på min sida idag känns det som, jag hoppas på det! Igår blev jag med ny tele, och inte vilken som helst utan en iphone, känns gryyymt! Jag tycker att jag är typ as cool nu (jag är ju visserligen det). Det här blev ett skit inlägg, men har man lovat så har man. Här har du Elin, kul blogg va?

Förresten..det känns som att ni missade Corre ppå bilden som jag la ut för några inläggsen, eller tycker ni att det var så sjukt likt att ni inte ens vågar säga nått?


Saknar dig Mandis!!! Jag har så mycket att berätta för dig!!!


Kommentarer
Postat av: elin

Alla inlägg är bra inlägg! BTW måste säga att Cornelia hade en jävligt tight baja TIGHT VARE HÄR! som vi brukar säga i vår klass

2011-03-24 @ 12:57:24
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulledig johanna! JAg känner aningar om att vi har en fucking del att ta igen!! jag är hemma imorn!!

2011-03-30 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0