Debatt

Världens alla idioter! Jag har precis kollat på debatt på 1an och det är sjukt bra! Idag va det grymt laddat och foltk sa så sjuka saker och kollade snett på varandra och började skrika och programledaren sa åt dom att va tysta, aa sånt som gör mig lycklig liksom..
Men iaf, tillbaka till dessa idioter. Dom diskuterade både kärnkraft (allt som händer i Japan och så) och sen om man ska lägga sig under kniven för att slippa banta. Om vi börjar med den här kärnkraften. Alltså, den måste bort! På nått sett måste vi få fram nånting som kan ersätta kärnkraft. Det sitter puckon som är för kärnkraft i publiken och säger att "om vi inte har kärnkraft så kan vi inte driva alla sjukhus och arbetsplatser m.m. därför at vindkraften kan ta slut" (dööh, vi har vattenkraft?) men vi gör såhär då: vi bygger kärnkraft överallt i hela världen, så kan vi driva hur många sjukhus som helst! Sen om det blir jordbävning eller liknande så dör hälften av människorna iaf pga kärnkraften. Men då har vi ju iaf massa sjukhus där vi kan lägga alla döingar så de slipper ligga ute. Eller vadå?
Om vi då går över till det här med opperea sig smal. SKIT SNACK! Väger du 200 kilo kan du ändra din mat och träning och gå ner 110 kilo! En kille var med i Sveriges biggest looser och vägde 170 kilo när han började. Han vann hela skiten sen och vägde då 90 kilo, han hade alltså gått ner 80 kilo. Nej men är du så jävla fet är det synd om dig eftersom samhället har tvingat dig att sno nyckeln till burgerking så du kan slicka av fettet från stekplattorna varje natt efter stägnings dags. Fan lägg ner nu! Alla människor kan det, tror du inte det så är du fan lika puckad som dom här människorna som vill ha kvar kärnkraften. Shit, skit i dom här jävla viktväktarna. Skaffa dig en tränare och ta tag i ditt liv. Jag hatar inte överviktiga människor. Jag tycker bara att det är så jävla sorgligt att dom ska gnälla på andra och tro att allt är omöjligt när det finns bevis på att det faktiskt går. Var fet om du vill det. Men gnäll då fan inte!
Nej nu är jag så jävla förbannad så att jag inte kommer kunna sova! Tack alla jävla fetton och kärnkraftsidioter!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Kärnkraft är bra!

2011-03-20 @ 11:49:47
Postat av: elin

kärnkraft är inte bra! men samtidigt kan man ju inte avskaffa den innan en annan lösning finns. och i nuläget är det typ att ersätta hela norrland med vindkraftverk. vilket jag iofs hellre gör än fortsätter med kärnkraften!

2011-03-21 @ 19:32:47
URL: http://paperplanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0