Från botten är det toppen som gäller!

"Bara för att han älskar dig och du älskar honom betyder det inte att ni är rätt för varandra. Det gäller att hitta han som torkar dina tårar, inte han som skapar dem"
Något som får mig att tänka ofc. Det är nämligen såhär. Det som andra ser som rätt är att förlåta en vän, även om hon orskat så många tårar bara för att det är lättare för andra att acceptera än att förlåta en pojkvän. Det som jag ser som rätt är att förlåta en pojkvän även om han orsakat mina tårar därför att han är den som faktiskt ångrar sig på rikigt. Jag borde kanske inte vara med någon som orsakar tårar på mig, men om han samtidigt finns där och torkar dom då? Kanske är vi inte rätt förvarandra. Men vem är det? Alla människor kommer någon gång få mig att gråta för att sen torka upp det. I couldn't help wonder - Kommer man någonsin hitta en människa som alltid bara får dig lycklig och aldrig får dig till tårar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0