Från och med du

Jag vill sitta här nu. Jag behöver det. Jag behöver komma till en annan värld, min värld. Där finns inget ont, inget som gör mig ledsen och där kan jag bara vara med människor jag älskar. Jag vill så gärna.


Yes we gave it a try
But maybe for too long
Out of every sorrow
Another day will dawn

You're gonna find someone new
I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on through
It's gonna shine for you
'Cause I adore you

And the road travels on
But I'm still near you
In my life, like a song
I will still hear you
Still


Kommentarer
Postat av: Murt

Johanna, jag kan gladerligen berätta att vi kan sitta där om 1 månad och 3 veckor!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-29 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0