Tight vare här!

Haha lite torsdags humor såhär när det närmar sig kvällskvisten! Snart iväg och handla med Jubb till den stora dagen. Asså jag fattar inte att jag kommer fylla mitt sista tonnårsår i imorgon. Fan är det nu det bara går utför? Visst snart får man göra allt, ta MC kort, åka på kryssning på helger, hyra skidstuga över nyår, komma in på alla krogar, slippa skolan, bli av med mensen, få rynkor på tuttarna osv osv. Ni fattar, men hur jävla kul är det då? Grejen är ju att man INTE får göra allt! Hur jävla grymt är det inte? Nej asså jag känner lite ångest ärligt talat, inte okej helt enkelt! Jag gör såhär ist: Jag är inte klar med mitt år som 18 åring så jag hänger på 93orna och bli 18 igen! Så skiter vi i 19. AA..så gör vi fan!
Som sagt, igår var turen på min sida och det slutade lyckligt (i en fåtölj och nackspärr) men just nu är det vår och solen skiner och jag fyller 18 imorron så jag skiter i det fullständigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0