Träning

Japp då har man lärt sig vara duktig. Jag steg upp ur sängen halv nio imorse för att gå och träna, cred till mig! Men det va riktiigt jävla tufft idag ska jag säga. När träningen var slut hade min annars så fina röda färg i ansiktet som jag brukar få när jag tränar gått över till någon blå/lila aktig färg, kanske inte är så bra elle? Sjukt tungt, men så jävla skönt att ha det gjort, -10 kilo till sommaren here we come!

Min bror sa en fin sak igår när vi satt mitt i natten och pratade i sisådär två timmar om livet, nämligen:
"Det är sådär med första kärleken. Det kanske inte kommer kännas jobbigt att dom är med någon ny, men konstigt. Jag tror att man ser första kärleken som sin."

Jag har en klok familj, det är därför jag är så klok som jag är (ja Mike var int helt opåverkad när han sa det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0