Skitsnack

Kollar på vakna med the voice. Dom pratar om skitsnack och vad det egentligen är. "Originell brud" tänker ni nu, alla skriver och pratar om skitsnack just nu. Just därför vill jag också göra det. Det känns som att hela min värld består av skitsnack. 
Jag tycker att man får "ventilera" om sina vänner. Säger jag något som sårar en vän, då får ju denna vän berätta det för någon annan och kanske säger den här andra att; ja det var ju faktiskt elakt. Eller så kanske den personen tycker att min vän har överreagerat och så går vi alla vidare. Självklart pratar jag om en vän med en annan, och såklart inte bara om sådant som sårar utan även allmäna saker. Mina vänner är ett enorm del av mitt liv så det är väl klart att jag pratar om dom? Det betyder inte att jag säger att dom är si och så utan att detta och detta hände. Det betyder inte att jag snackar skit! 
Grejen är att man får inte yttra sig om en annan människa utan att den/ dom man pratar med reagerar bara för att den personen inte är i rummet.
Såhär, är ni rädda för att ens nämna mitt namn så varsågoda! Prata om mig! Jag är inte perfekt. Jag felar, men går det så långt att du börjar säga att jag är längst ner på skalan. Kom till mig och säg det. Jag kan försöka ändra mig.
 
neeeej, detta inlägg var inte riktat till någon! Jag såg på vakna. Det fick mig att tänka p.u.n.k.t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0